burger
burger
burger

TAILORED COMMUNICATION „Promotion is not a black art“

- Advertisement -
- Advertisement -

Have you ever wondered how all the records we write about find their way into the Groove office? Nine times out of ten they are sent not by the artists or labels themselves but by a promotion agency. We had the chance to look behind the scenes of one of Berlin’s leading promoters for electronic music with clients such as Ostgut Ton, Soma Records and Hessle Audio. Tailored Communication was set up in 2006 by Melissa Taylor, who left her previous job in London in order to spread the word about artists and labels she really cares about.

 


Video: Groove TVTailored Communication: „Music promotion is not a black art“
Filmed, directed & edited by: Maren Sextro

 

Hinweis: Manche Adblocker-Programme verhindern die Wiedergabe der Groove-TV-Videos. Bitte zum Ansehen des Clips vorübergehend deaktivieren!

In diesem Text

Weiterlesen

Features

Boutique-Festivals: Einmal einzigartige Erfahrung, bitte!

Groove+ Alpakastreicheln, Kakaozeremonien oder Luxuspavillons: Boutique-Festivals bieten die beste Experience – für alle, die es sich leisten können.

konkrit #13: Musikjournalismus – endlich wieder totgesagt!

Wir müssen darüber reden, wie wir über Musik und Kultur reden. Oder besser noch darüber, wer sich das überhaupt noch leisten kann.

Im Studio mit Luke Slater: Die Wahrheit, die es gar nicht gibt 

Luke Slater hat zuletzt seinen Alias L.B. Dub Corp für ein neues Album revitalisiert – und uns durch sein Studio geführt.